کمک به دیگران در درک مزایای تکنیک‌های فروش - آموزش فروش

Wiki Article

یادتان باشد که رقابت سبب می‌شود مسئولین فروش سخت‌تر از همکارانشان کار کنند.

در نظر داشته باشید که چنین رویکردی به مشتری حق انتخاب می‌دهد و باعث می‌شود او احساس راحتی ‌داشته باشد زیرا می‌داند باید چه انتظاری از شما و کسب و کار و خدمات شما داشته باشد. در این صورت است که میتوان انتظار داشت که یک ارتباط مؤثر و دوسویه میان شما و مشتری شکل خواهد گرفت که در آن هر یک از طرفین می‌دانند قرار نیست دیگری چیزی را به او تحمیل نماید.

چنین افراد اهل رقابت، مثبت و بلندپرواز هستند. البته که همه می‌توانند این مهارت‌ها را کسب کنند؛ اما اگر می‌خواهید مسئول فروش جدید استخدام کنید، مطمئن شوید که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

یکی از موارد مهم در بازاریابی و فروش ، قیمت گذاری است . اگر قیمت گذاری محصولتان معقولانه نباشد فروش آن به طرز قابل توجهی پایین می آید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازیکنان گلف می‌‌گویند: «اولین ضربه را برای نمایش می‌زنیم، اما در ضربات بعد، پول جایزه را نشانه می‌رویم.»

فروش، یک سفر است که مشتری آن را طی می‌کند؛ اما باید توجه داشت که با خرید محصول این سفر خاتمه نمی‌یابد.

لذا یکی از اشتباهات بسیاری از فروشنده ها اینست که فکر می کنند وقتی که فروش انجام شد فرایند فروش تمام شده است ولی غافل از اینکه باید وارد مرحله پیگیری مشتری و رفع عوامل نارضاتی در او باشند.

لازم به یادآوری است که بازاریابی و فروش با هم تفاوتهای بنیادین هم دارند که میتوانید برای فهم درست تفاوت بازاریابی و فروش به مقاله ای با همین عنوان در سایت گروه نرم افزاری محک مراجعه کنید. فازاریابی چیست؟

یکی از حقایق مهم در فروش این است که نباید به‌راحتی تسلیم شد. اگر از ارسال پیامک انبوه به مشتریان خود برای تبلیغ محصول جدیدتان استفاده می‌کنید، باید راهکارهایی را برای ردیابی مشتریان احتمالی داشته باشید.

یک فروش خوب نیاز به این دارد که محصول را به خوبی درک کنید و به نیاز مشتری احترام بگذارید. اما فراتر از آن، راز یک فروشنده خوب شدن ، فارغ از روش ها ، منش های این شغل می باشد. در واقع فروش یک پندار، گفتار و رفتار حرفه ای می باشد.

پرسیدن سوالات نامرتبط بدون شک از اعتبار شما می‌کاهد و دستیابی به فروش را بسیار دشوار می‌کند.

در دوره فروش و بازاریابی موسسه ثروت آفرینان که تحت عنوان نوابغ فروش آموزش داده می شود، هر دانشجویی با موارد و سرفصل های زیر سر و کار خواهد داشت.

تا وقتی که به عنوان یک کارمند فروش، خدمات یا محصول خود را به درستی درک نکرده باشید و بر ویژگی‌ها، مزایا و نقاط قوت و ضعف آن‌ها تسلط کافی پیدا نکرده باشید،در قانع کردن مشتریان ناتوان هستید و نمیتوانید به آنها اثبات کنید که این محصول یا خدمات می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. بنابراین برای افزایش مهارت فروش خود باید پیش از هر کاری مطلع باشید که؛ اینجا کلیک کنید

Report this wiki page