راز و راز جهان برای رسیدن به تمام خواسته ها می تواند برای همه سرگرم کننده باشد کائنات

Wiki Article

د اروپا دپاره د پي ټي ایم دټاکنو کمیسون اعلان سو او لوړه یې وکړه.

همه ما در زمانی که اصلاً انتظارش را نداریم در دام خودخواهی و توهم می افتیم. این اظهارات تصادفی که زخم ها، دروغ های بی دقت و میل مقاومت ناپذیر به تقلب، جهانی هستند. خودتان را ببخشید که در جایی که هستید هستید.

ما هر چند وقت یکبار مقاله ای مفید و مثبت در یکشو منتشر میکنیم. اگر تو هم دوست داری مقاله ما به دستت برسه و حال بهتری داشته باشی همین الان ایمیلت رو وارد کن.

خوشبختانه بشر، اکنون با قوه عقل و شعورش به راز و رمز موفقیت پی می‌برد و دیگر لازم نیست که شکست‌ها را تجربه کند. اکنون انسان‌ها می‌دانند که چگونه با تبدیل انرژی های منفی وجودشان به انرژی های مثبت، به تمایلات درونی خودشان پی ببرند و به خواسته هایشان برسند.

واتس اپ توییتر تلگرام فیسبوک لیکداین برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

برای رسیدن به موفقیت هم باید به مسائل معنوی توجه کنیم و هم سعی و تلاش کنیم. ما نباید بیش از حد مثبت نگر باشیم و فقط امیدوار باشیم تا اتفاقات خوب برای ما رخ دهد و از وقایع و حوادث اجتناب کنیم؛ ما باید نسبت به احساسات بد و منفی خودمان نیز، توجه کنیم و در عین حال مثبت نگر و دور اندیش هم باشیم.

اسرار جفر : سخنان یک قدیس یا حکیم ممکن است کود مناسبی باشد درست در لحظه ای که روح شما می خواهد شکوفا شود.

در این خصوص توجه شما را به بیتی از غزل عماد خراسانی جلب می کنم:

این دسته که بر گردن او می‌بینی دستی‌ست که برگردن یاری بوده‌ست

من خودم زمانی که به این قدرت فرا بشری پی بردم و از او کمک خواستم، زندگی‌ام متحول شد و در زندگی، به موفقیت های بیشتری رسیدم و استرس کمتری را نیز تجربه کردم؛ من فهمیدم که هر وقت از خداوند کمک بخواهم، او به من کمک خواهد کرد.

اسرار جفر : وقتی تسلیم روح می شوید و به صدای هوش عمیق تر خود گوش می دهید، به مبارزه پایان می دهید.

کار ما، به عنوان انسان این است که ارتعاشاتی را که می خواهیم در ذهن خود ایجاد و مشخص کنیم که چه می خواهیم و از آن به یکی از بزرگترین قوانین عالم هستی و کائنات برسیم که قانون جذب است.

اسرار جفر

برای اینکه از باورهای محدود کننده خلاص شوید باید باورهای منفی تان را شناسایی و باورهای مثبت را جایگزین باورهای محدود کننده تان کنید. پیشنهاد می کنم این مقاله قانون جذب توضيحات بيشتر کائنات را حتما بارها کامل بخوانید و به تمام نکات گفته شده فکر و در زندگیتان به آن عمل کنید.

Report this wiki page